MYSTERY SHOPPING
Današnja potrošniško naravnana družba je družba, ki zahteva več, ve več in se o stvareh informira bolj kot se je kdaj koli poprej. Potrošnik postaja previdnejši in bolj premišljen, nakupni proces mu mora omogočiti čim več interakcij, ki ga vodijo do nakupa. Turbulentni časi kot so, pa morajo spremeniti tudi miselnost trgovcev in njihovega pristopa do potrošnika.
KAJ MYSTERY SHOPPING JE IN KAJ NI?
- Mystery shopping JE raziskava kjer na različnih prodajnih mestih merimo učinkovitost zaposlenih do strank.
- Raziskavo opravimo osebno na prodajnem mestu, telefonsko ali elektronsko.
- JE profesionalno izvedena aktivnost s katero poiščemo možnosti in priložnosti za izboljšavo.
- Raziskavo opravljajo usposobljeni sodelavci po celotni Sloveniji.
- Mystery shopping NI opravljen z namenom kaznovanja ali odpuščanja delavcev.
- Mystery shopping NE išče napak.
- Raziskavo NE izvajajo družinski člani ali sorodniki zaposlenih, da se izključi subjektivni dejavnik.
CILJ MYSTERY SHOPPINGA
- Raziskave so orodje za izboljšanje učinkovitosti in delovanja celotne organizacije.
- Na končne odločitve potrošnika vplivajo trženjske vzpodbude in vzpodbude iz okolja, same značilnosti kupca in celoten proces odločanja.
- Z analizo stanja pripravimo izobraževanja in usposabljanja za nadgradnjo zadovoljstva kupcev.
- Nadgradnja pomeni pomoč nadrejenim in kažipot zaposlenim.
0+
LET IZKUŠENJ
0ur
OPRAVLJENIH PROMOCIJ
0+
OBISKOV PRODAJNIH MEST
0%
KAKOVOST STORITEV