STORITVE

Več kot 20-letne izkušnje in več kot 10 let izkušenj Promostila.

Nenehno izobraževanje in usposabljanje s področja PP in DM.

Zakaj je sodelovanje z nami odlična popotnica?

  •  Ker na tržišču delujemo že več kot 13 let
  •  Smo uigran tim sodelavcev po celotni Sloveniji
  •  Podjetjem povečujemo prodajo in s tem tudi dobiček
  •  S podjetji sodelujemo dolgoročno in vpeljujemo nove trende na prodanih policah
  •  Izkušnje nabiramo na seminarjih in izobraževanjih tako doma kot v tujini
  •  Podjetje je vpeto tudi v promocije in pospeševanje prodaje v različnih trgovskih verigah
  •  Imamo reference na področju trgovine, merchandisinga, izdelave in kreative POS materialov
  •  Nudimo izobraževanja in svetovanja podjetjem in posameznikom
  •  Na področju pospeševanja prodaje in doživljajskega marketinga imamo dolgoletne izkušnje in strokovno znanje o načelih Merchandisinga.
  •  Imamo dva tima pospeševalcev prodaje z zelo dobrimi odnosi na prodajnih mestih.
  •  Smo visoko motivirani, zelo predani delu, in izzivom.
  •  V timu se čuti visoko pripadnost Promostilu kot blagovnim znamkam, ki jih zastopamo.
  •  Upamo si biti drugačni. Nenehno iščemo predloge in boljše rešitve.
  •  Odlikuje nas kreativnost in inovativnost, kvaliteta, znanje in izkušnje.
  •  Odlično organizirani, sistematični in ciljno naravnani.
  •  Z dobrimi prodajnimi rezultati.
  •  Odzivni in fleksibilni.
  •  Odlično sposobnost pridobivanja informacij in reševanje težavnih situacij na prodajnih mestih.
  •  Prilagajamo se zahtevam in željam trga in naročniku.
  •  Odlično poznavanje delovanje trgovcev v Sloveniji in odnosi s prodajnim osebjem (Mercator, Spar, Tuš, OMV, Petrol, Mol, E´Leclerc, Agip, 3dva, Delo trafike, Eurospin,..).

Vedno opazni in na dosegu vašemu kupcu!
Kupcem je praviloma izredno všeč, če iz množice izdelkov na polici hitro opazi izdelek, ki ga išče.

Rezultati trženjskih raziskav pri nas in v tujini potrjujejo, da porabniki zaznavajo preizkušanje izdelkov pred nakupom kot najboljši način prepričanja v nakup izdelka.

Vse marketinške, prodajne strategije in aktivnosti uspejo ali padejo, ko so potrošniki pred prodajno polico, prodajalcem v trgovini.

Izris in izdelava promocijskih stojal za izpostavitve izdelkov (po meri, iz različnega materiala)

Današnja potrošniško naravnana družba je družba, ki zahteva več, ve več in se o stvareh informira bolj kot se je kdaj koli poprej.

Monitoring je storitev, ki zajema spremljanje in analiziranje situacije izdelkov naročnika na prodajnem mestu.

instagram-icon2
0+
LET IZKUŠENJ
0ur
OPRAVLJENIH PROMOCIJ
0+
OBISKOV PRODAJNIH MEST
0%
KAKOVOST STORITEV