MONITORING
Monitoring je storitev, ki zajema spremljanje in analiziranje situacije izdelkov naročnika na prodajnem mestu. Gre za orodje, ki pomaga pri identificiranju in odpravljanju nepravilnosti prodajno-pospeševalnih aktivnosti v trgovini,
spremljanju situacije v trgovini za lastne izdelke in pridobivanju ključnih informacij, ki so pomembne za pravočasno odzivanje na tržno dogajanje. Stroški storitve monitoring so zanemarljivi v primerjavi s tveganji, s katerimi se podjetje
lahko sooča brez realnih informacij s terena.
Aktivnosti storitve “MONITORING” zajema natančen in sistematičen pregled trgovin:
- analiza prisotnosti izdelkov na prodajnih policah (ključnih izdelkov, novih izdelkov..),
- analiza pozicioniranja v primerjavi s predpisi, planogrami, željami naročnika,
- preverjanje širine asortimana na policah,
- (ne)pravilnosti rednih cen in akcijskih cen,
- stock-outi na prodajnih policah,
- akcijske, dodatne izpostavitve.
CILJI IN PREDNOSTI MONITORINGA ZA NAROČNIKA
- Pomaga pri sprejemanju trženjskih odločitev.
- Orodje Monitoring omogoča sliko situacije na prodajnem mestu.
- Pomaga pri sprejemanju “boljših in manj tveganih odločitev”.
- Identificira probleme na prodajnem mestu za vaše izdelke in odpravo le-teh.
MERILA KAKOVOSTI ZA IZBIRO LJUDI, KI IZVAJAJO MONITORING NA PRODAJNEM MESTU
- Združujejo znanje s področja prodajno-pospeševalnih aktivnostih v trgovini, o možnostih in predpisih, ki jih ima določena prodajalna (planogrami, interni dogovori).
- So seznanjeni z naročnikovimi zahtevami in sistemom poslovanja.
- Imajo primerno znanje o kategoriji.
- Zagotavljajo uresničljiva in realna priporočila za naročnikovo poslovanje.
- Odzivno in učinkovito komunicirajo.
- Imajo visoko poslovno etiko.
0+
LET IZKUŠENJ
0ur
OPRAVLJENIH PROMOCIJ
0+
OBISKOV PRODAJNIH MEST
0%
KAKOVOST STORITEV