MONITORING

Monitoring je storitev, ki zajema spremljanje in analiziranje situacije izdelkov naročnika na prodajnem mestu. Gre za orodje, ki pomaga pri identificiranju in odpravljanju nepravilnosti prodajno-pospeševalnih aktivnosti v trgovini,
spremljanju situacije v trgovini za lastne izdelke in pridobivanju ključnih informacij, ki so pomembne za pravočasno odzivanje na tržno dogajanje. Stroški storitve monitoring so zanemarljivi v primerjavi s tveganji, s katerimi se podjetje
lahko sooča brez realnih informacij s terena.

Aktivnosti storitve “MONITORING” zajema natančen in sistematičen pregled trgovin:

  • analiza prisotnosti izdelkov na prodajnih policah (ključnih izdelkov, novih izdelkov..),
  • analiza pozicioniranja v primerjavi s predpisi, planogrami, željami naročnika,
  • preverjanje širine asortimana na policah,
  • (ne)pravilnosti rednih cen in akcijskih cen,
  • stock-outi na prodajnih policah,
  • akcijske, dodatne izpostavitve.

CILJI IN PREDNOSTI MONITORINGA ZA NAROČNIKA

  • Pomaga pri sprejemanju trženjskih odločitev.
  • Orodje Monitoring omogoča sliko situacije na prodajnem mestu.
  • Pomaga pri sprejemanju “boljših in manj tveganih odločitev”.
  • Identificira probleme na prodajnem mestu za vaše izdelke in odpravo le-teh.

MERILA KAKOVOSTI ZA IZBIRO LJUDI, KI IZVAJAJO MONITORING NA PRODAJNEM MESTU

  • Združujejo znanje s področja prodajno-pospeševalnih aktivnostih v trgovini, o možnostih in predpisih, ki jih ima določena prodajalna (planogrami, interni dogovori).
  • So seznanjeni z naročnikovimi zahtevami in sistemom poslovanja.
  • Imajo primerno znanje o kategoriji.
  • Zagotavljajo uresničljiva in realna priporočila za naročnikovo poslovanje.
  • Odzivno in učinkovito komunicirajo.
  • Imajo visoko poslovno etiko.
instagram-icon2
0+
LET IZKUŠENJ
0ur
OPRAVLJENIH PROMOCIJ
0+
OBISKOV PRODAJNIH MEST
0%
KAKOVOST STORITEV