Kako uspeti na prodajnih policah

Vse marketinške, prodajne strategije in aktivnosti uspejo ali padejo, ko so potrošniki pred prodajno polico, prodajalcem v trgovini. Kako se organizirati, kako delovati na prodajnem mestu (katerega lastnik je nekdo drug), da se bodo vsi predhodni napori realizirali v potrošnikovi pozitivni nakupni odločitvi?˝

Spremenjene navade, zaostrena konkurenca, moč posrednikov – vse to zahteva, da ste na prodajnih policah v optimalni kondiciji. Nekaj praktičnih napotkov, kaj vse vključuje prodaja/marketing na prodajni polici v praktični delavnici.

Shopper marketing raziskuje področja v trgovini s ciljem, da bi spremenil potencialnega kupca v potrošnika. Ukvarja se z izkušnjami nakupovanja, okoljem-prodajnim prostorom in policami, tudi embalažo izdelka in vizualno komunikacijo kot podporo pospeševanju prodaje na prodajnem mestu.

 

CILJI PREDAVANJA

  • Vpogled nad delovanjem učinkovitih prodajnih orodij na »trgovskih policah«
  • Kako in zakaj določene pospeševalne aktivnosti delujejo, druge pa ne 
  • Kako meriti učinkovitost pospeševalnih aktivnosti in orodij 
  • Predloge za izboljšave svojih prodajnih aktivnosti v trgovini

 

TEME ŽE IZVEDENIH PRAKTIČNIH DELAVNIC

  • Celovit pregled prodajnih aktivnosti in orodij na prodajnih policah in njihovo delovanje na kupca (Pospeševalno prodajne aktivnosti, Videz trgovine, Atmosferika, Catagory Management in Vizualni Merchandising).
  • Merjenje učinkovitosti prodajnih aktivnosti in orodij.
  • Kako in zakaj delujejo posamezne prodajno-pospeševalne metode in aktivnosti – praktični napotki.
  • Nadgradnja in optimizacija prodajnih aktivnosti z doživljajskim marketingom.
  • Kaj je doživljajski marketing in kako ga implementiramo na prodajne police – praktični napotki.
  • Psihologija in delovanje kupcev v trgovini.
  • Predlogi in temeljna izhodišča za izboljšanje prodajnih aktivnosti in orodij na »trgovskih policah« v odnosu “kaj si želi kupec”.
 
funnel.png
 
 

O predavateljici

 

Na področju pospeševanja prodaje v trgovini ima v praksi več kot  18 let izkušenj. Od leta 2006 je postala tudi direktorica lastnega podjetja Promostil, agencije za pospeševanje prodaje in tržne raziskave v trgovini.

Darja Horvat je leta 2005 postala univerzitetna ekonomistka na Ekonomski Fakulteti v Ljubljani, smer za marketing, kjer je prejela Prešernovo nagrado za svoje delo. Leta 2009 pa je postala magistrica znanosti na Fakulteti za družbene vede, smer tržno komuniciranje z delom Pospeševanje prodaje in doživljajski marketing v trgovini.

Že dolga leta se ukvarja in izobražuje na področju pospeševanja prodaje, doživljajskega marketinga in psihologije vedenja porabnikov. Največji izzivi, ki jih vidi, je v odkrivanju pravih poti in načinov za doseganje uspeha na prodajnih policah.

Kot predavateljica je predavala v podjetju Bolton Adriatic (Rio mare, WC Net, Monini..) za vodje prodaje, marketinga in produktne vodje. Prav tako je v okviru Poslovne akademije Finance za vodje marketinga in prodaje številnih podjetij (Ljubljanske mlekarne, Prodis, Špica, Wrigley, Droga Kolinska, Kras, itd.) izvajala praktično delavnico “Kako uspeti na prodajnih policah”. 

Že nekajkrat je vodila celodnevno praktično delavnico za vodje poslovalnic podjetja Kompas MTS. Zaradi doseganja dobrih rezultatov med slušatelji, je bila povabljena predavati in izvesti delavnico na prodajnem mestu in s tem še dodatno nagradila znanje zaposlenih v podjetju.

Za podjetje Bonopan d.o.o. je v okviru njihovega letnega simpozija prav tako predavala s svojega področja, vezano na mlinarstvo in pekarstvo. Leta 2012 poleti je bila povabljena na konferenco Mlinarstvo in Pekarstvo, kjer je predavala 250-tim slušateljem. Objavljen je bil tudi njen članek v reviji Mlinarstvo in Pekarstvo avgust 2012.

 

V letu 2013 je dvakrat izvajala praktično delavnico za podjetje Helios Group, in sicer v slovenskem in srbohrvaškem jeziku. Vedno natančno prouči situacijo naročnika, ki jo dobro vplete v predavanje. Slušateljem na ta način prilagodi tehnike in orodja delovanja v trgovini.

Konec leta 2013 je imela povabilo za predavanje Društvu slovenskih knjigotržcev v Cankarjevem domu, kjer je odlično navdušila svojo 100-člansko publiko. Iz tega razloga je bila povabljena tudi za izvedbo praktične 4-urne delavnice za Društvo slovenskih založnikov.

 

In Gorenjske lekarne, kjer so jo slušatelji izbrali za najbolj zanimivo in poučno predavateljico z njihovega dnevnega reda. Komentar vodje farmakoinformativne službe: »Imamo že prve odmeve na včerajšnje izobraževanje. Bili so zelo zadovoljni, še posebej so pohvalili prav vaše predavanje.«

Za izboljšanje poslovanja v trgovinah Belec d.o.o. je izvajala nekajkratno izobraževanje, s katerim je izboljšala znanje in tehnike pri delu zaposlenih, jih motivirala za samoiniciativne spremembe na svojih prodajnih mestih. Prav tako je v procesu reorganizacije prodajnih mest, s katerim bo s svojim timom izboljšala izgled prodajnih mest, notranji videz, razporeditev kategorij in izdelkov na police.

Zadnja leta je predavala tudi kot zunanja gostja na Ekonomski fakulteti v Ljubljani pri predmetih Tržne poti in Trženje v trgovini.

 

Darjin način predavanja je »learning« in »teaching«, ki prinaša slušateljem intenzivnejšo absorpcijo znanja in uporaba le-tega v praksi.

 
 

Galerija